Damat Ferit yeni projeleriyle yeni sezona hazır :)

>> 7 Eylül 2009 Pazartesi

Hello 55 takipçim damat severler, biricik güzel insanlar. Yine hello beni başka platformlar üzerinden izleyen güzel insanlar:)) Bu güzelim ulvi blogu çok boşladım farkındayım, sizleri çok üzdüm onun da farkındayım. Sürekli damat ah damat neden yazmasın diye hayıflanıyorsunuz ama artık bitti hasret bitti gurbet bitti hepsini geride bıraktık yeniden sahnelerdeyim. O kötü günleri geride bıraktım artık çok daha şen ve mutluyum:)))



Blogun temasını da değiştireceğim böyle çok şükela bir şey yapmayı düşünüyorum yok yapamazsam da olsun siyah yaparım esikisi gibi bundan sıkıldım fazlasıyla.

Ve gelelim sürpüz habermize. Biliyorsunuz bilmiyorsan da senin sorunun burda biz ritimsel olmayan tamm tam dansı yapıyoruz eğeleniyoruz. Tek kişilik bir gösteri sunuyorum sizlere. Bundan sonra te kişil değil iki kişil olacak çok daha güzel olacak:))

Çok sevdiğiniz ve bildiğiniz bir kadın blogggerımızla birlikte tam tam dansı yapacağız bundan sonra. Her şey imzalara kaldı yarın beraber tema seçeceğiz sonra da nikah törenimiz var :))Herkesi bekleriz. Bundan sonra ismi blogun

Damat Ferit ve Madame olacak. Çok karizma oldu. Bizimkisi bir blog hikayesi. Siayah beyaz film gibi biraz:)))

0 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania