"Kargalar Oruçsa Vaktin Ne Önemi Var" Postu

>> 8 Eylül 2009 Salı

Sabahın 6sı. ( Bu postu yayınlarken 7 buçuk olduğunu farkettim, yok artık diyorum).


Üst kattaki komşunun bebek viyaklamasına kapıcının bahçedeki gürültüleri eşlik ediyor. Sanki birileri bu adama al sana bi daire bu da anahtarı, her sabah apartmanı gürültüden ayağa kaldıracaksın diye emretmiş. Hayır giriş katındayız bir de... Penceremin önüne sopa falan koyuyor, diyorum bu adam beni dövmeye niyetli, her pencere önünde bi vileda sapı, bi sopa falan... Korkuyorum kapıcımızın şiddetinden :/

Huh! Ben kendim kimim demeden, söylemeden daldım konuya. Bak tam şurada anlattım aslında;


http://ubermadam.blogspot.com/


Oradan çıkarımlar yapabilir, tek posttan faydalı bilgiler çıkarabilirsin. Bilgi her yerde, almasını bilene sonuçta :p

Daha blogu tam oturtamadık. Oturtmayı bırak, hoşgeldin çayımızı bile içemedik yahu. Daha güzel olacak, her şey cezbedecek, "uu böyle blog olmaz olamaz" diyeceksin. Ben burada anlatmayım tabi neler olacak diye. Ama bomba bomba geliyoruz.

Ya o bu değil de, bu küçük ayak parmağının var olma sebebinin ciddi ciddi kapı kenarlarına çarpmak olduğunu düşünüyorum. Gerçi bugün resmen strike yaptı kapı ayağıma. Haşırt diye geçirdim, tam o an böyle içinden "hıcckk" diye iç çekersin ya, ağlamakla sızlanmak arasında gidip gelirsin falan. Mutasyona uğrasak da gitse o küçük parmaklar...

Bugün konudan konuya atlayım, tarzlar arası köprü kurayım istiyorum. Sabahın köründe yapılacak tek bir şey var sonuçta. Gidip yatağında paşa paşa uyuyacaksın. İlla diretiyorsan uyumamak için, beyin bi yerden fire veriyor yani.

Haftaya okul başlayacak, daha ders kaydı bile yaptırmadım. Ben kayıt yaptırmasam da misafir öğrenci olarak devam etsem, son senem nasılsa, hiç yönetim uğraşmasa benimle mesela... Çünkü berbat bir öğrenciyim.Uyanamıyorum. Aslında tam da üniversiteliymişim. Akşam yatmak sabah kalkmak bilmezsin azarını işiten ilk insanlardanım ben. Bu yüzden 1 yılım uzadı. Okulumuz da yüksek okuldan yeni fakülte mertebesine yükseldiğinden, eski müdür, yeni dekanımızla aram da gayet iyi söylemesi ayıp:p Şu geçtiğimiz son dönemki final haftamda komşum olması sebebiyle beni finallere arabasıyla götürdü. Hoş 11 deki sınava sabahın 8 inde gitmek de fena. Hayır arabana aldın, okula kadar getirdin, odanda da bi çay ısmarla bari di mi. Havamız iyice artsın :)

Akşam bi hatunla tanışıyorum. Toplu msn konuşmasında yakın bi erkek arkadaşım, onun kız arkadaşı ve ben. Konuşuyoruz, yenge tanıtma faslını atlatıyoruz. Onların çift oluşuna dair güzel gelecek hayalleri kuruyoruz. Bense bu düzende 3. kişi oluyorum. " şu an onların yanlarında da olabilirdin madamé, koyverme kendini" diyorum. Konu futbola geliyor. Esip coşuyorum ben. Hatun da anlıyor gibi futboldan falan. BJK li. Ve falsosunu yapıyor, e bizim delikanlı kör kütük ya, deli divane ya, anlamıyor hatunun ne zattirizottik bi futbol anlayışı olduğunu.

"Madamé": Ben fenerliyim, ohoo alayına rest ulan

"Hatun": Ya ben beşiktaşlıyım bi kere, hem fb galatasarayı yeniyo, biz fb yi yeniyoruz... E gs yi de biz yeniyoruz. En birinci takım biziz. ahaha

" Madamé " : Hmm enteresan... Cidden, yılın bomba tespitidir bu. Vallahi, helal olsun...

"Angut Arkadaş,Moron Sevgili" : Ehe, canım benim ya, futboldan da anlıyor madamé baksana yengen, oy aşkım, vıcık bıcık ecik böcük...


Ben kendimi bir puma çevikliğiyle o muhabbetten eksik ediyor, aşklarıyla baş başa bırakıyorum. Ha ben niye uyumadım onu anlatacaktım di mi... Farmville... Duyan duymayana anlatsın, facebook oyunu. Zaman öldürücü... Bildiğin öldürüyor yani. Çilek ektim, onların yetişmesini bekliyorum. Yoksa pat diye çürüyolar falan. Şimdi baktım da, uyusana kızım, ne çileği, ne vişnesi dedim kendi kendime. Sonra fotoğraflarımı karıştırırken kendi tv çekimlerime denk geldim...


Burada Serpil kaza kurşununa kafa atması gereken bi hanım ablamız.Yahu denir mi Türk erkeğine böyle şeyler ya... Norveçin tek derdi ellerinin kuru olması olduğu balıkçı amcalara benzer mi bizimkiler? Ne varsa bizimkilerde var boş ver, aklına soktum bak durduk yerde ahah:)



Caner ve Kuşum Aydın! Olay şu, tabii baya oldu bunu çekeli, Aydın o zaman takım elbiseli bi amca değil, tül gömlek giyen bi bacıydı bizim nazarımızda. Neyse Caner bunalımlar geçiriyor, Ak sakallı dedenin dahi kendisine kazık attığını söylüyor falan hastaneye yatırıyorlar. Hastaneden canlı bağlantı al sana. Canerde bi oksijen maskesi görüyorum ben. Oksijen almak istiyosa gelseydi bana verseydim 12000 bar basıncı, feleği şaşar, gözleri döner, hayatının anlamını kavramaz mıydı? Ah be Caner, heder ettin kendini de Aydın ı da iki damla oksijen için. Bizleri de ağlattın içimiz kıyıldı...

İlk postum da böylece vatana, millete, 55 e hayırlı uğurlu olsun... Beni şevke getirin, ilk yazıda öyle überliğimi sergileyemem hemen, ortama ısınmam lazım...

Güneş doğarken ardında tepelerin, geldi uyku vakti madamé ' nin:))

5 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Damat Ferit 8 Eylül 2009 14:32  

Muah:)) uzun ve süper olmuş, ben de beşiktaşlıyım bu arada hatuna laf söylemeyelim moron sevgili bence suçlu olan:)) 55 takip eden takip etmiyor galiba reklam yapmak lazım huhe:))

Eliza Doolittle 8 Eylül 2009 16:07  

Hosgeldin Madame, ilk yazi super :)
Bi tek itirazim var, sen sag ben selamet yazinin sonunu getirecekken Caner dedin icim bulandi o ne sevimsiz igrenc bi medya balonuydu yahu!!

Yeni tema da guzel olmus...Sol ust kose Damat ise Allah sevdigine bagislasin kirolugu yapicam, guzel cocuk ne diyim :)) (ben eliza ablanizim yavrucuum art niyet yok :)

Damat Ferit 8 Eylül 2009 16:15  

Eliza huhe:)) teşekkürler:) 1 ve 3 ben 2 ve4 madame:))) ilerde gözlüğü de çıkartırız:)))

Madamé 8 Eylül 2009 17:32  

=) Teşekkürler Eliza! Caneri beyinlerimizden atamayız, o patlamayan bi medya balonu, sen unutsan ben unutsam kim hatırlayacak ahah:p

Damat foto seçimleri oğğyee diyorum! Güzel çocuksun maşalla ahah:p Hem sizden de bi patlayan yazı bekliyoruz, merakta bırakmayın bizleri Sevgili Dağmat...

Eliza Doolittle 9 Eylül 2009 10:34  

Bosver yahu senle ben unutalim onu Allah unutmus zaten...elbet cikar bi kapi gicirtisina oynayan sabah sekeri teyzesi, o hatirlar cumleten rahat ederiz ;)

Hadi hadi yeni temaya yeni postlar..

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania