Bayram delikanlısı Damat Ferit

>> 22 Eylül 2009 Salı

Bir bayramı daha bitirdim bitirdik, bu bayramlar beni çok yoruyar arkadaş. Valla oraya git şu amcanın elni öp, istanbul trafiğinde araba sür, sonra çık baklava ye yemezsen aaa olmaz ye ama lütfen bir tane al. Almayınca alınıyorlar sonra mecburen yiyorsun bazen yeter lan yemiyorum baklava baklava başka tatlı mı yok niye sütlü tatlı yok diyesim geliyor ama demiyorum huhe:=))

Şöyle bir sütlü tatlı olsa hem hafif olur daha çok erim hem de küfür etmem arkadaş. Bundan sonra sütlü tatlı yapın:)) Yediğim içtiğim bana kalmasın yediklerimi de yazayım gittiğim yerlerde ki çetelesini tuttum da:)) Baklava (değişmez tatlımız), saray sarması (fıstıklı olandan bir tatlı), bülbül yuvası, kadayıf, künefe, tatlılarımız bu kadar tuzlulara geçelim:) Börek, sarma, dolma, içli köfte falan, yanında da genelde çay ama annemin yengesine gittik o vişne suyu verdi takdir ettim en azından farklıydı ama midem fena oldu sonra :)))

Eee lan bu kadar yiyince haa bir de kahve var insanın midesi fesat geçiriyor kilosunda falan değilim ben zaten ama midem bozuldu bir gün böyle tuvaletle ilişkin kesiliyor sonra birden bir boşalma oluyor karışık bir şey midede nasıl davranacağını şaşırdı huhe:)) iğrençç:D

Bir de bu blogger bozulduydu çalışmıyordu ya düzelmiş galiba yola gelmiş bu bozukluğun bayrama gelmesi iyi oldu:))) Arada gidiyor galiba yine şimdi gitmesin lan:)

Harçlık durumu nasıl dersen demem yok öyle bir şey çünkü, peder bey eşek kadar adam oldun senin bana para vermen gerke diyerek koklatmadı bana çok pis baktım ama yemedi arkadaş:))) Annem olmasa açlıktan öleceğim lan:)) Dayı amca enişteden de bir numara çıkmadı eskiden ne para alırdık offf :)) Sonra da hepsini harcardık 1 haftada. Zaten okuldayken de ben haftalıımı pazartesi günü harcardım diğer günler züğürt gezerdim. Arada iddaaya girip kazanırsam param olurdu eğer kaybedersem öbür haftaya da içeri girerdim ama Kaan (kuzen)sağolsun az parasını yemedim huhehee:)))

Biz gittiğimiz gibi eve gelen giden de çok oldu, hatta biz bir yere gittiğimizde ailecek, telefon çalar peder açar efendim Alooo, karşı taraf ee biz size geldik ama yoksunuz, peder : hemen geliyoruz yoldayız zaten biz köşedeyiz hemen. Ne yalan lan yuh. Ondan sonra damat hızlı sür makas yap, emniyet şeridini kullan :))) canımı yolda mı buldum ben cıx cıx:)))

Neyse Bbyram bitti hoş bitti. Diğer bayarmlara artıkın:))

2 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Tamkarışık 24 Eylül 2009 00:31  

İyi bayramlar sana da :)

Bende harçlık toplayamadım ya kötü oldum :P

erkan bal 28 Kasım 2009 15:47  

İyi bayramlar ferit bey:)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania