Biz erkekler adam olmayız lan ben hariç tabi:))

>> 11 Aralık 2009 Cuma

Merhaba blog:) Uzun zamandır uğramadım buraya hazır gelmişken buraya da bir giriş yapalım:) Biliyorsun buraya daha özel şeyler yazıyorum hem de ne kadar özel anlatsam kelimeler yetmez:)) Hazır Tırtlar Vadisi de bitti. Evde ki erkek kalabalığı artıyor bu perşembe günleri biz de. Ne kadar kıllı adam varsa, kuzen Riki kaan, o bu şu, komşunun oğlu falan, eniştem, bizim peder, lan hepsi bizde izliyor, televizyonda o kadar da büyük değil anlamak güç. Bizim ev dışarıdan acaba mayfa malikanesi gibi mi gözüküyor :)) Ben baktım anlamadım bir şey. Gayet sıradan bir ev.:) Ayrı bir havası var demek ki sigara içiyorlar bir de tam duman altı, Kıraathane gibi oluyor ev. :)

Diziyi ben de mecburen izliyorum, sonra dalga geçmesinler diye. Git lan sen Aşk-ı Memnu izle Bihter seni bekliyormuş diye dalga geçmelerini istemiyorum. Bir gün de farklı bir espri yapsalar izlemem ama sıkıldım ayn şeyi duymaktan:)) Çok iyi ağır abi rolu keserim inanamazsın. Benim gibi romantik, aşkı bilen, sevmeyi bilen birini böyle şeyler izletiyorlar, yoksa hayatta izlemem:)):D

Neyse şekerim ben onu demiyeceğim size. Biz erkekler çok garibiz lan valla bak. Garip mi garip hem de. Bir özeleştiri say sen bunu. Şimdi söyleyecekleimi ben yapmıyorum tabi hiç ama yapan sevgi bilmez, aşk bilmezler var bildiğim:))) Burdan bu nacizane blog aracılığıyla onlara sesleniyorum. Boyunuz devrilsin lan :)) Yapılır mı kıyılır mı o güzel sizi seven kızlara. Neden sinirlendin damat dersen ki sen dersin:) Şöyle oluyor canlarım:)

Benim asıl kızdığım 2 kişiyi idare etme çabası bazı erkeklerin. Fırsatını bulsa 3-4 yapacak çakal. Ne onu bırakıyor ne de diğerini, arada bir hat oluşturmuş ikisini de gönlünü yapıyor arada kırsa da alıyor sonra. Tabi yalanın sonu yok. Sürekli bir şey uyduruyor. Bunda kızların da suçu yok değil tabi. İki tatlı söze iki canım cicime kanıyorlar:)) Lan tamam diyelim biriyle beraberken başka birinden hoşlandın vuruldun öldün bittin tamam dedin bu olacak, bari diğerini bırak gisin kız ne oyalıyorsun hain adam:)) Tabi ben böyle yapmıyorum önce bırakıyorum sonra yapıyorum yapacağımı. Günah lan günah:))

Tabi benim gibi dürüstünü bulamk çok güç sayın blogcu. Senin de işin zor valla hemşire:))
*
Madame gitti galiba blogtan. Epey bir üzdüm onu ben malesef. Kapıyı çektim yani onun gibi birşey. Sonradan hiç sormadım. Gittti heralde, geçen uzun süre sonra bloggera giriş yaptım yorumla öyle duruyordu blog için. Bakmamış bile demek ki. Bakalım bekleyelim ses çıkmazsa blogta bir operasyon yaparız, ya yeni birini buluruz ya da tek başıma devam ederim canlarım benim:))

İzleyici sayımız da artmış maşallah. Allah daha çok versin:)) Bu kadar verimsiz bir blog için iyi bir düzey aslında:)) Yazıda iyi oldu kinimi kustum:)) Çapkınlığında bir sınır var, kırmadan yapacaksın karşıyı arkadaş, bunu bir de öbür tarafı var. Amin huhe:))
*
Bitti, lan bu arada şu anda kocaman öpüyorum çalıyor yine evde, yuh artık, bir kişiden şüpheleniyorum ondan başkası dinlemez bunu, bir daha eve almayacağım bu sığınmacıyı laannnnnnnn:)

2 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

MeL jones' 12 Aralık 2009 18:08  

ya bunu bir kız yazmadıysa(!) :) yazan erkege sarkasım geldı :):):) ehuheueh :):):

Damat Ferit 12 Aralık 2009 19:48  

Mel Jones huhe:)) ben yazdım ben ben:))) ayrıca teşekkürler:))

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania