Pazar maceram, çatal karam :)

>> 9 Eylül 2009 Çarşamba

Madame'ın bana katılmasıyla birlikte tam tam dansımı artık yalnız yapmıyorum. Daha güzel şeyler çıkacak Madame sayesinde yeni figürler falan:)) Belki ileride bu dansı tangoya, salsaya falan bağlarız artık hayırlısı huhe:))

Bu yazımı televizyonda Derya Baykal açık, keşkül yapıyor malzemeleri veriyor şimdi:)) winamptan da böyle pop techno bir şeyler çalıyor garip bir hava var yani ortamda:)) Dışarda da hava kötü yağmurlar yağıyor rüzgar esiyor ama show must go on prensibine sahip biri olarak beraberim sizlerle:))))


Dün, pazara gittim annemle birlikte hep bizim pederle giderlerdi bu kez peder telefon açtı baktım peder arıyor, aha dedim kesin bir şeyler isteyecek acaba uyuyor numarası mı yapsam diye düşünmedim değil ama merak ne güzel şey açtım lan:)) Bugün pazara sen git anneciğinle dedi bana böyle alaycı br ses tonuyla sanki çinden Ni haha kahkahalaru yükseliyordu nedenini açıklayacağım şimdi:), ben de yeni uyanmıştım uyku sersemliğiyle tamam giderim ne olacak ne yani dedim. Tabi sonra nasıl bir yanlış yaptığımın farkına vardım arkadaş. Babam dün dünyanın ne mutlu insanıydı galiba :)))

Neden biliyor musun hıı neden annem pazara bir başından girer, diğer ucuna kadar hiç bir şey almadan gider sadece bakar. Dahao taaa diğer uçtan önceden belirlediği yerlere hareket edip onları alır. Ama arada unutur tekrar döner tekrar dönersin. Tam bi işkence arkadaş:)) Ayrıca işine de karıştırmaz sen ne anlarsın domatesten diye verir karşılığı sussar kalırsın lan::) Eee pazara neden sen gidiyorsun o zaman arabaya kadar kim taşıyacak arabayı kim sürecek tabiki ben:) Şöför ve amele görevini üstleniyorum pazar gezilerimizde huhe:)) Bu pazar seyahati de epey bir uzun sürer tam bir imtihan bir erkek için:)))

Bu bloga Google Analytics falan eklemedim ne kadar kişi giriyor nreden geliyor diye merak etmiyorum aslında sadece yorumlar önemli benim için:)) Bu güzel bloguma yorum yazanları, takip edenleri BlogMania denen blogta yer vermeyi düşünüyorum rüşvet mi aaa nasıl ki huhe:)))) Bize bloglarınızda linkte verseniz tadından yenmez huh:)) Konu kaynadı yine Alexa verilerinde Keywordslar var en çok hangi kelimeden geliyor diye orada gördüm Odtü Öyp yazarak en çok gelinen kelime olmuş, çok akademik blog oldu burası lan.Selam ederim hepsine huhe:)))

Yine çok saçmaladım ben di mi di mi:))En iyisi bu kadar beyinlerinize zarar verdiğim yter. Fazla doz alındığında damat ferit kalıcı zararlar verebilir:))) Kaçın kaçın :D

5 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Eliza Doolittle 9 Eylül 2009 17:58  

Bak ilk yorumu ben yapmistim Madame'a, hem de rusvetini filan gormeden :) Eh artik!!
Annenin pazar route'u super...bastan teftis mantikli ama, unutup unutup geri gitme yorar haklisin :)

Damat Ferit 9 Eylül 2009 18:42  

Eliza yazdım seni zaten:))) En büyük takipçimiz sayılırsın sen de olmasan kimse okumayacak galiba huhe:))

Madamé 9 Eylül 2009 19:09  

Hakkaten Eliza blogu kapattırdı, tüm sazlar onun için çalıyor:p

Damat, annelerin pazar serüvenini bir annenin tek kızı olarak çokk iyi biliyorum. baban iyi tongaya düşürmüş seni:))

Tamkarışık 9 Eylül 2009 20:10  

Çok reklamını yaptın buranın sırf merakımdan bakıyorum. Tamtam dansı ne ya? :)

Bu arada kız başıma bende aynı dertte müzdaribim. Anneler işte :P

Eliza Doolittle 10 Eylül 2009 14:10  

Sazlar benim icin caliyo, Damat beni blogmania listesine yazmis, Madame sanki 2. diil 102. yazisiymis gibi guzel seyler yaziyo, ben ofiste calisirmis gibi yapmak suretiyle bunlari okuyup ustune bi de para aliyorum, oooohhhhh calsin sazlar oynasin kizlar :)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania