damat harıl harıl ders çalışıyore :)

>> 27 Ağustos 2009 Perşembe

Dışardan serseri stil bir herife benzesem de, ki bence öyle değilim :) çokta çalışkan inek bir öğrenciyimdir. İneklik nedir açıklamayacağım ama eğer yüksek paunlar notlar almaksa ben ineğim o zaman:)) Şimdi buraya ALES'ten aldığım puanı yazıp hava atmak, bazılarını rencide etmek istemiyorum.:)) Aynı şekilde ÜDS ve KPDS'de öyle. Ama inglizce puanım çok yüksek değil lan onun için biraz soru çözeyim pratik yapayım şu puanı 85 in üstün taşıyalım derdine girdim:)) Epey bir soru çözdüm kelime sorusu hep olar yanlış çıkıyor lanet olası.Oh shit:)))


Aslında çalışma planım yoktu vazgeçmiştim hayalimdeki üniversitelerden ama sonra yeniden caydım bakalım yükseltcez daha da gaza getirdi beni eniştem. Kızlar bakmaz sana sonra yavrum aklını başına devşir diye öğüt verdi:)))

Ama ama çalış çalış bir yere kadar bünye kaldırmıyor fazlasını:)) Biraz da 1 ayı aşkın süredir sürekli yaptığım geyik ortamına bir döneyim diyorum:) Böyle bir rahatlama falan olur belki:) öyle hemen çekilmek olmaz ayıp:)

Öyle anlatayım istedim. Ayda birde olsa günlükte tutuyorum.Yok aylık olur ancak bu:))

3 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

kar 27 Ağustos 2009 19:38  

ders çalışmak bütün iyiliklerin anasıdır.

allah zihin açıklığı versin. okunmuş pirinç felan lazımsa pilav yapıp yollayalım :)

şaka bi yana 85mi aldın sen şimdi kpss den :O

tebrikler!

Damat Ferit 27 Ağustos 2009 21:51  

@Desperate 85 almadım KPSS den öyle mi yazmışım yahu:))) kpss ye girmedim bile:) ama madem açıldı yazmak zorundayım Ales 91 ingilizce puanım da KPDS dil sınavı yani 71:)) onu 85 yapmam gerekiyor diyorum:)))

okunmuş pirinç olsa iş yarar mı ki ne dersin:))

kar 27 Ağustos 2009 21:55  

ben yanlış anlamış olabilirim :) pide kokuları arasında kendimden geçmiştim :) e yine iyi tebrik ederim! :)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania