Everybody loves Damat Ferit

>> 18 Mayıs 2011 Çarşamba

Konnichiwa cicişler :) Ailenizin damadı yeniden blog sahalarına geri döndü. Hiç gitmemiştim ki zaten hep buradaydım. Bırakır mıyım hiç sizi o kadar salak mıyım? Nasıl bırakır insan blogu falan, sadece biraz zorunlu!! diyebileceğimiz bir ara vermiş olduk. Kasım ayından beri. Bu sürede biraz hastaydım. Sonracağıma iyileştim akademik (huhe yersen) çalışmalarıma devam etmek üzere sevgili yokümüzün verdiği bursla yurtdışında gezdim tozdum, bu arada orada tezimi bitirdim. Demek ki çalışma yapmışım huhe :) Ayrıca huhe demesini de özlemişim. Çok iticiymiş lan niye söylemiyorsunuz :)) Paris'e bile gittim heheyy :)) Artık ben paristeyken şöyle de böyle diye sallamak suretiyle deli gibi yalandan tatmin edeceğim kendimi :))


Neyse geldiğimi haber etmek istedim sadık damat ferit severleri. Çoğunuzun umrunda değilim belki 10 kişi okumayacak bu yazıyı ama olsun :(( Bu duygu sömürüsü işe yarar umarım:/

Hani bir yazımda da belirtmiştim dünyanın tüm ülkelerinden kızlarla fotoğraf çektirme gibi bir hayalim var diye. Ona 2 ülke daha ekledim. Biri singapur diğeri de gürcistan. Singapurlu güzelimiz öyle tatlı öyle tatlı ki anlatamam size. Adı Sandy. Su gibi suuu huhe :))) Farklı ülke sayımızı bu şekilde 17 yapmış olduk Daha önümüzde çok yol var bebişler, dualarınızı esirgemeyin benden huhe :))

Ayrıca bu yolculuk esnasında bir kez daha Türk erkeğini global pazarlarda tanıtma imkanı buldum. Örnek yüzü oldum yine Türk erkeğinin. Bu sene Turizm patlaması yaşayabilir ülke. Herkes benim gibi ülkesi için çalışsa keşke yurtdışına çıkınca, hep bana hep bana olmaz ki. Her zaman Türkiye'ye davet edeceksiniz bir kere. Üstün hizmet madalyası alacak adamım. Ama değerimi bilen yok arkadaş..

Aslında bakanlık benim gibi idealist 10-15 genci istihdam etse, ülke turist patlaması yaşar. Hem de imajı düzeltiriz. İtalyan erkekleri gider Türk erkekleri gelir. Zaten italyan erkeği şöyle böyle topu yalan arkadaş. Kıronun önde gideni hepsi. İtalyanmış pehh :))

Çok konuştum sanırsam ama alışıksınız siz bana biliyorum. Ayrıca ellerde kendimi tanıtırken önce ismim sonra da bana damat ferit derler diye konuya giriyordum. Tabii anlamıyorlardı ve soruyorlardı. Bu sayede de muhabbet açılmış oluyordu yaa :)) Her zaman istenilenden bir fazlasını vereceksin. Hadi ücretsiz dersimi de verdim. Kardasınız yine sizi gidiler.

Öptüm bebişler :)

13 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

bi dost 18 Mayıs 2011 12:12  

enee güzelleşmişin sen? :D hoşgeldin :D

Damat Ferit 18 Mayıs 2011 13:22  

Huhe pambuk gibi oldum :))

éLLa Çiça 18 Mayıs 2011 13:49  

Hosgeldin .. isvec'e yolun duserse katalogun icin fotograf cektirecek hatunlar ayarlayabilirim :)

Bu arada kendini ukturk'un gazabindan korumalisin, benden söylemesi ;)

Damat Ferit 18 Mayıs 2011 14:34  

Ella: Hoşbuldum özlediniz beni değil mi? damat feritsiz geçen günleriniz hep ziyan oldu. Günler boyunca ağladınız tahmin edebiliyorum huhe :)

ukturk denen zırzop ateş olsa ne olur. bana damat ferit derler alemde adımız duvaarda resmimiz var!!1

yamesin 18 Mayıs 2011 15:43  

hosgeldin*

Ukturk 18 Mayıs 2011 20:38  

Yalan bak, yok efendim Türk erkeklerini temsil etmiş de falan filan. Lan hep senin gibiler yüzünden yurtdışında sıkıntı çekiyoruz. Her gördüğünüz kıza asılıyorsunuz daha bir de bıdı bıdı yapmış burada. Bıraakkk!!!!

rahat yazar 19 Mayıs 2011 00:24  

hoşgeldin damat! farklı ülke kızlarıyla bir foto
kolajı yapsan nasıl olur acaba?:) böyle bir hedefin olduğunu eski bir yazında da belirtmişin:)

Damat Ferit 19 Mayıs 2011 12:12  

Rory: Teşekkürler :)

Ukturk: Senin seviyene inmek istemiyorum!!!!!!!

Rahat Yazar: Şu anda 17 oldu kız sayısı farklı ülkeden. 20 olunca yapacağım, daha puzzle tamamlanmadı. Yazın bunu 20 yaparım gibi geliyor bana. Üzerine çok durmadım yoksa 50'ydi canım huhe :) Ayrıca teşekkürler

içimdeki şeytan 19 Mayıs 2011 20:41  

Yazını parise gittim kısmına kadar okudum yalan söylemeyecegim (: Ve bu yazıyı on kişi bile okumaz kısmına cok üzülüp bak bende burdayım demek istedim (: Hoşgelmişsin .

Damat Ferit 21 Mayıs 2011 16:21  

kaptan kızı seni de özledim yazının hepsini okumasan da. Yazının devamında seni sevdiğim söylemiştim kaçırdın o zaman. Canım benim yaa üzülmüşmüşşş :))) Hoşbuldum huhe.

Gonc 26 Mayıs 2011 23:01  

Damat beyefendi avusturya/almanya/isvicre gezdinmi?
ben de sana buralardan katalogun icin kiz ayarliyabilirim ;P

Yok 24 Eylül 2011 21:21  

ya gerçekten bu kadar çok huhe demesen keşke:F
bütün blogu okudum bir ara sonra unutmuşum zaten de yokmuşsun o zaman bir kayıp yok:)
hoşgelmişsin^^

23 Kasım 2011 03:50  

su gibi didiğin kız bu fotodaki diildir heralde di mi? :D

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania