Kötü huylarımla barışığım (hoo hoo hoo)

>> 15 Kasım 2010 Pazartesi

Konnichiwa gençlik :) Ölmüşsünüz siz yaa hareket hareket! İyi alıştınız yaymaya :) Bu kör talihli bloguma iki gün üst üste yazdığımı tarih yazmadı 2 senedir. Çok şanslınız bebişim. Genelde blogmania ile aldatıyorum blogu, burası metresim aslında benim. Metresler daha güzel olur, parayı bulunca metrese geçtim ben de hemen :)) Neysee cicişler konuyu dağıtmayalım geçen ki yazıda söz verdiğim gibi kötü huylarımdan da bahsedeceğim. Çok istek geldi bu konuda, daha önce bahsettim diye hatırlıyorum bir yerlerde ama nerede hatırlamıyorum :) hede hödö :))

1. Çok hızlı araba kullanırım. Sokakları pist sanan ahlaksız tiplerden biriyim. Ama başkasıyla yarışmam, tek rakibim THY olduğundan ee o da havada olduğundan kendimle yarışırım. Misal, evin önündeki kısa düzlükten evin önüne kadar kaç km yapacağım gibi. 105'i gördüm bebişim. Belediye açtığı çukuru kapatırsa 110 yapabilirim. Ferrari olsa 200 garanti :P

2. Odamda nargile var. Daha önce 10 milyon kez söylediğim gibi odamın dağınıklığının yanında bir de sürekli duman altı bir durum var. Düşün ki babam bile gelip içiyor. Öyle pis bir ortam. Kuzenilerim bile geip içiyor öyle rezalet bir ortam. :) Gaz maskesiyle girmezseniz bayılabilirsiniz, yeni tanıştığım kızları bu şekilde bayıltıyorum. Nuri Alço senin taktikler nanay gülüm :))

3. Yılbaşı, sevgililer günü, bilmem ne günü, o günü, bu günü, onun bunun günü :)) tarzı günleri sevmiyorum. Özel günlere gıcığım var. Özellikle sevgililer günü. Valentine'in günü oğlum o, damatın günü mü :) Bir cafede toplanmış o kadar minnoş günlerini kutluyor, altın günü bile daha sevimli lan. Çok bayık, çokk kırocaaaa :)) Bana bunlarla gelmeyin, bir iskender, bir beyti ile gelin, kapım açık :D

4. Oyunlarda hile yapmaya bayılıyorum. Misal, okeyde taş çalmak olsun, tavlada zar tutmak olsun, monopoly'de para çalmak olsum, Scrabble'da torbadan harf değiştirmek olsun, tabu'da kum saati ile oynamak olsun. Her yol var :)) Çok çamurum yenilmemek için her şeyi yaparım, hep de kaybederim lan. Halı saha maçlarında bile kendimi yere atarım, ahhhh faul, yavaş bee :)) Yoksa zevk almıyorum valla :D İğrendniz di mi benden :))


5. Fakültede odama güzel bir kız öğrenci gelip (adı Ferhunde olsun) soru sorsa hemen, çay içer misin Ferhunde. Otur otur ayakta kalma diyorum. Benim gibi bir kazma gelirse de, (adı Şevket olsun) Şevketcim şu anda çok meşgulüm sen onu Mehmet hocana sor o müsait sanırım diye salıyorum. Kötü bir amacım yok, iki sohbet ediyoruz :) Allah ıslah etsin beni tabii :D

6. Maçlarda sahaya yabancı madde atan, küfür eden holiganlardan biriyim. O yüzden cep telefonunu stada sokmuyorum, atarım diye :) Kendimi çok kaptırıyorum malesef, çok üzülüyorum tabi bu davranışlarıma sonra televizyonlarda işte o holigan!! diye gösterdiklerinde, sonra geçiyor :D Bir de maçlar minnoş kız arkadaşla falan gidilecek yer değil, bağırılacak yer. Tiyatro mu bu arkadaşım. Bana ters, Beşiktaşlıyız biz, fenerli olsak hadi giderdik minnoş bir kızla falan ama Beşiktaş. Gideceksen de bağıracak delikanlı bir kızla git. Omuz omuzaaaa, omuz omuzaaaa ( bu da nasıl bir tezahurattır anlamam yıllardır :D)

7. İşime gelmiyorsa bir şey, yan çizebilirim her an. İkna edilmem gerek, çok nazlıyım. Yapılacak şey hakkında bir faydamın olduğunu veya çok hayırlı bir iş olduğunu anlatmanız lazım bana. Yoksa ıhhh :)) Pragmatik düşünce mi diyorlardı bu sanırsam, evet işte ondan. Evet evet lanet herifin tekiyim :D

8. Küçükken doktorculuk oynarken aslında her şeyin farkındaydım. Erken aklı erenlerdenim bazı şeylere huhe:)) Tabii hiç ses etmiyordum, güzel güzel ben doktor onlar hasta oluyordu, kardeş kardeş oynuyorduk. En sevdiğim oyundu hihihihi :D Çok pişmanım ama :(( Buradan özür diliyorum Pelin, Merve, Esra, Zeynep, Beyza... (özellikle Beyza'dan:D) Bir helallik almak gerek sanırsam huhe :))

9. 10 tane farklı müzik türlerine göre cd yaptım kendime. Hepsi var. Rap, arabesk, jazz, pop, rock, metal, hiphop... Tanıştığım yeni bir kızla arabada tıngır mıngır ilerlerken daha önce hangi müzik türünden hoşlandığını ustaca alıp (sormadan anlayacaksın) o cdyi takarım. Genelde işe yarıyor, en azında olumsuz bir tepki almıyorsun :D Kimse yokken arabesk dinliyorum arkadaşlarımla, cansever olsun, ümit besen olsun, cengiz vve orhan babalar olsun :D Allah cezamı verecek, ama toplum beni buna itiyor ama lütfen :D

10. Benden başarılı ve zeki insanları sevmiyorum. Nefret ediyorum. Bunu da belli ediyorum. Komplekslerim var bu konuda. Onu geçmek için kafayı bozacak şekilde daha çok çalışırım çalışırım. Ayağını kaydırmaya çalışırım, arkadaş takılıp kız ayarlarım. Kız ayarlayınca genelde bozulup başarısızlık yaşıyorlar. Hoho hoo hoo :) Bu bir yarış üzgünüm arkadaşlar :D 20 sene sonra başbakan ben olacağım zaten, böyle kaydıra kaydıra gideriz artık huhe:))

Arkadaşım 1 saattir yazı yazıyorum. Bildiğin mesai yaptım aç sussuz, evde kimse yok. Millet geziyor ben evde, yalnızım :( Ne pis bir adam olduğumu anlamışsınızdır umarım, daha önceki yazıda da ne kadar pambukk biri olduğumu görmüştünüz. Karar sizin. Terazi nereye ağır basarsa artık :D

31 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Hazel 15 Kasım 2010 01:25  

bunlar direkt tipik Türk erkeği özellikleri olmuş.
hıh ! :/

Damat Ferit 15 Kasım 2010 01:28  

Hazel: Yani ben de herkes gibiyim böhüü :)) Kendimi geliştirmem gerekli olduğunu düşünüyordum zaten, daha kötü olmalıyım demek ki daha kötü :D

Hazel 15 Kasım 2010 01:29  

al işte...
yok yok benim feminist duygularım azmadan ben buray terk etmeliyim.

şaka bir yana,
gerçekten de tam bir Türk erkeğisin he.

neyse,yazı güzel olmuş ama :)

bi dost 15 Kasım 2010 01:31  

ahaha ay cansever dedi oy oy :D hakikaten iğrenç bi insanmışın abi. hilecii, holigaaan ıyyy..

Lillysnone 15 Kasım 2010 01:32  

hah aklını seviyim ya. şu ıvır zıvır günleri sevmeyenlere kucak dolu sevgiler benden yani. o ne abuk sabuk bişeydir arkdaşım.

he bir de şu holigan olayına gelince. deli gibi tezahurat ederim ve fenerliyim. ayıp olmuyo mu yani. öyle genellemeler yapmayalım efendm. kanıma dokunuyo yani. ayıp ayıp.

Damat Ferit 15 Kasım 2010 01:35  

Hazel: Gitme bırakma beni bu yorum köşelerinde yapa yalnız, kaderiyle baş başa :D

Bi dost: Cansever ablam yaaa duman oldum duman oldum kör kuyuda yatar oldum asdsfd:D İğrenç bir insanım evet, beni böyle sev seveceksen. Beni olduğum gibi kabul et :D

Hazel 15 Kasım 2010 01:38  

uykum geldi lan. o yüzden bu gidişler. ama geri döneceğim, hele bi toparlanmamış ol...

Damat Ferit 15 Kasım 2010 01:40  

Lillysone: Benden de sana sevgiler. Benim sevgim büyük. Benim sevgim dünyalar kadar. Herkese yeter :)) Hanım hanımmmm, sen bjklı olacakmışsın sanırsam ama biri kanına girmiş fenerli olmuşsun, olsun kalan sağlar bizimdir :D Ama yine de kapımız açık her zaman senin gibi gerçek taraftarlara. Ama üzülümdim değil fenerli olduğuna, allah başka dert vermesin, sabırlar diliyorum :D

Hazel: Uyku çok kalleş bir şey zamanlı zamansız geliyor :) iyi geceler :D

Lillysnone 15 Kasım 2010 01:54  

Bak şimdi böyle şeyler deyip içimdeki futbol canavarını ortaya çıkartma lütfen. Apaçık kışkırtıyosun yani. Fenerli olmak gibi bi derdim yok çünkü o bi dert değil efendim. Ben senin takımına salladım mı. Hayır. Lütfen yani şiddetle kınıyorum.

Hem futbol evrenseldir. Uluslararası gel, premier gel efendm italya ligi gel iskoçya gel ispanya gel. gel babam gel yani. illa bi yerde kesişilir. ama böyle sallama takıma. lütfen. üzülüyorum.

Damat Ferit 15 Kasım 2010 02:01  

Lillysnone: Amacıma ulaştım kışkırttım. Holiganizm :D Bence bu iskoçya ligi var ya çok hoşşik bir lig. İtalyan ligi de çok sıkıcı, ingiltere ligine de çok gıcık oluyorum fazla iyiler :D Üzülme üzülme bu da geçer, unutursun bunları da. Hadi gel temiz bir sayfa açalım unutalım her şeyi. Hayat sevince güzel, hem böyle dediğime bakma seni denedim ben bakalım ne kadar fenerlisin diye :D

Lillysnone 15 Kasım 2010 02:05  

Ne kadar fenerliymişim çok merak ediyorum. Burdan ölçüsünü göster helal diyim kıh kıh.
İngiltere ligine bile çok iyiler diye salladın ya ben daha artık sana ne diyim :D

Damat Ferit 15 Kasım 2010 02:18  

Ölçmedim ama (yanımda metre yok) Yok yoook iyi taraftarsın sen, ama kim beyinini yıkamışsa küçükken işini iyi biliyormuş ona buradan sevgilerimi iletiyorum :D Herkes aynı takımı tutsaydı zaten hiç zevkli olmazdı, şey gibi olurdu sütsüz sütlaç gibi, olurdu sulaç :D

İngiltere ligini boşver de Mourinho nerede biz oradayız. Geçen sene Inter'liydim bu sene Madrid'liyim. CcC Mourinho Reis CcC. (Konuyu dağıtmak)

Futbol muhabbeti yaptığım ilk blogcu olarak tarihe geçtin Lilysnone. Eminim senin için de en ilginçi olmuştur, daha da bulamazsın bu kadar düzeyli bu kadar futbola hakim bir insanı :D Değerime bil!!11!! :P

Lillysnone 15 Kasım 2010 02:31  

tamam bokunu çıkardım yorum yazıp duruyorum farkındayım ama konu futbol olunca durduramıyorum kendimi hak verirsin ki.

fenerbahçeli değildim küçükken ama biri beynimi yıkadığından değiştirmedim eski takımımı.trajikomikti benim için haha.

yalnız teknik direktöre göre takım değiştiren bi seni görüyorum. bu nasıl iştir lan. ben takımdaki oyunculara taparım (mesela messi) o hangi takımdaysa desteklerim falan ama teknik direktör ne alaka :D he bi de senin beğenmediğin o fenerbahçe bak neler yapmış ölüp bittiğin mourinhoya. http://www.haber7.com/haber/20090617/Mourinhonun-Fenerbahce-efsanesi-gercek-cikti.php

tamam çok kafa açtım. ben gidiyorum. hadi sağlıcakla kal. futbol kararlarını tekrar gözden geçir. sen de futbola bu kadar hakim bu kadar düzeyli bi hatun kişisi bulamazsın. :D

Damat Ferit 15 Kasım 2010 02:41  

Ben adamın hal ve davranışlarını seviyoum. Tam benim kafamdan. Bir kere zeki huhe:D Teknik dörektörlere olan inancımı tavan yaptırdı adam, eskiden eha ne var ben olsam ben de yönetirim derdim :))

Hahahhaa bu haberi bilmiyordum. Bence buradan fenerin nasıl bir zihniyet ile yönetildiğinin kanıtı :D Mourinho'yu beğenmemiş adamlar yaa, allahımm :))

Bir gün Kapalı'da maç izlemen gerekiyor senin. O zaman belki sen de kararlarını değiştirebilirsin. Her türlü desteğe hazırım :D Hoşçakalınız efenim,

MeL jones' 15 Kasım 2010 11:18  

Fotoda çok eyimiş.öperim:)

Damat Ferit 15 Kasım 2010 22:35  

Teşekkürler bebişim :))

nyts 22 Kasım 2010 16:49  

aşıktım sana niyee böle yaptın ki ama yaaa:(
bak tiksiniom şimdi öhüüüüüüüüüü...

Damat Ferit 23 Kasım 2010 17:36  

Ela gözlü virüs: Ama bilmiyordum ki bana aşık olduğunu yoksa yazar mıydım hiç :)) Sen yazmamış say :D

Tamkarışık 24 Kasım 2010 02:13  

Tüh kışkırttık çocuğu, yazdırdık yazıyı, bak görüyon mu talipleri teker teker kaçmaya başladı. Damat noolcak bu hal böyle biz ettik sen etme =P

Çoh akıllı gördüm seni Damaaat Allah senin eline düşürmesin o zaman kimseyi. Özellikle de zekileri =)

Damat Ferit 24 Kasım 2010 18:51  

Gülşah kısmetimle oynadınız :)) Düşürmesin tabi kimsenin eline kimseyi. Herkes kendi kendine yetsin :D

olenbayan 28 Kasım 2010 21:22  

en cok merak ettigim; beyza napiyor acaba su anda, yasadigi cocukluk travmasini atlatamamis olabilir

Damat Ferit 29 Kasım 2010 12:01  

Yok yok serpildi, çok güzel oldu canım benim :))

Müge 4 Aralık 2010 12:37  

Özel günler tüketimi tetikleyici amaçla türetilmiştir, gibi bi klişe düdüğü çalmıycam. Amaaa ben de hiiiç sevmem... Sıkıyosa başka günlerde de kutlasınlar özel günümü (özel günümü dediysem yanlış anlaşılmasın) :p

Hileee.. nıha haha haa.. bayılırım.. hiiiç öyle 8 saat masa başında hırstan ağzından köpük fışkıranlar gibi de ciddiye falan alamam oyunları.. adı üstünde oyunnn.. ne diye kazancam die ıkınırlar anlamam.. mesela okey oynarken elimde kaç taş olmalı asla öğrenemedim; çünkü ya taş çalarım habire, ya da sağa sola taş yardımı yaparım.. hiç bir zaman da doğru sayıda taşla bitiremedim oyunu.. o yüzden de atılırım oyundan :)))

Damat Ferit 4 Aralık 2010 17:02  

Müge: hilesiz oyun mu olur di mi yaa oyunun doğasında var hile. Hem sonuçta arkadaş, eş-dost arasında bir hilenin lafımı olur :)) Ama senin ki biraz farklıymış 14 taş olacak elinde açtığında. Yere attığın taş ile 15:)) Taş çalarken de 1-2 değil beşli çal farketmezler genelde:))

kirliselpak 7 Aralık 2010 09:45  

büyüyünce de doktor olacaksın diye cok korkmustuk ailecek:P allahtan kurtardık :)

Damat Ferit 7 Aralık 2010 14:59  

kirliselpak: ucuz yırttınız :)) büyüyünce akıllandım uslandım hem ben lütfeeen :))

FFatiHH 9 Aralık 2010 16:02  

Damat şu fikre bir gözat :) Senin de fikrini alayım :) Tık Tık

Damat Ferit 10 Aralık 2010 13:27  

kısaca FD: harika olur kanka destekliyorum. blogleaks.com veya org. tadından yenmez :)) Ama kimse ismini yazmaz bence anonim yazar :))

Orospu Kırmızı 11 Aralık 2010 21:11  

5. maddedeki gibi bir hocamız olmadı ki çay içelim odasında...

Damat Ferit 16 Aralık 2010 17:40  

Kırmızı Başlıklı Kız: Huhe olur olur yanlış tercih yapmışsın sen. Üniversite tercihi çok önemli işte çok etkiliyor :))

Unknown 27 Ocak 2011 14:11  

ahah:)
Mükemmel ya:)
Özellikle 9.Madde Çok Etkileyici:D
Erkekler, Kızlar İçin O kadar Çok Şey yapıyorlar ama Bunu İlk Kez İşitiyorum:)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania