Ben kimim... (hihihi)

>> 13 Kasım 2010 Cumartesi

Konnichiwa :)) uzun zamandır yazmıyorum sor bir neden yazmıyorum. Kendime ait yazacak bir şey bulamıyorum ondan olabilir sanırsam. Halbusii nerede geyik var yazıyorum BlogMania'ya. Yazıyorum aslında huhe:)) Kendim hakkında yazacağım bu güzel Cumartesi günü öyle boş boş kahvaltıdan sonra çayımı höpürdetirken, dağınıklık konusunda doktora yapmış olan odamda. O yüzden çok dağınık bir yazı olabilir :)) Damat Ferit denen adam yani ben kim, ne yapar, kimlerdendir, neler yapar falan onlardan bahsedelim. Ne kadar pambukkk gibi bir insan olduğumu öğrenmeniz için güzel olacak :)) Hem benden duyun sağda soldan duyacağınıza diye düşündüm :))


Ben Damat Ferit. 1986 yılında İstanbul topraklarında dünyaya geldim. Mutlu ve şımarık bir çocukluk geçirdim. Hala da devam ediyor bu durum. Evet yaş 24. Öğrenim hayatım boyunca hep özel okullarda okudum. Mayfa kılıklı iş adamı diyebileceğimiz bir babam sayesinde Türkiye ortalamalarının üzerinde bir yaşam seyrediyoruz, şükür. Zengin piçi damgasını yemekten koktuğumdan dolayı sanırsam hep çalışkan bir öğrenciydim. Ya da çok zekiyim galiba :) Ama okula arabayla gidersen ne kadar IQ,EQ seviyen o dangalaklardan yüksek olsa da yiyormuşsun onu. Genelde de yüz bulamayan kız kardeşlerimizden geliyordu, üzülüyordum. Beynimde gerekli gereksiz bir tomar bilgi mevcut. Genelde gereksiz bilgiler diyarı olarak geçiyor. Kime sorsanız gösterir, köşeyi dönünce hemen solda. Roman okumam, okumadım da hiç. Gereksiz bir süreç olduğunu düşünüyorum bana kattığı bir şey yok. Onun yerine yeni şeyler öğreneceğim belli bir konu üzerine odaklanmış (konusu önemli değil biyoloji bile olabilir) kitapları okumayı seviyorum. Her konuda ahkam kesebilirm sizlere :))

İstanbul'da okudum üniversiteyi. İşletme bitirdim ailenin tüm erkekleri gibi ben de. Babam da İşletme mezunu mesela. Babasının oğluyum. Kuzenimlerim de. Bir kız yüzünden evet bir kızın peşinden Anadolu'da bir yerde master'a girdim. Sonra yatay geçiş yaptım ama 6 ay kaldım. Pişman oldum mu evet oldum. O lisans ortalaması ve referanslarla her yere girerdim zaten. Değer mi lan bir kız için diye. Haa aklıma geldi bak, özel üniversitede master yapanlar, gidin açıköğretim okuyun daha faydalı sizler için. Para ile yapılan eğitime karşıyım. Parasız eğitim. Zengin ama salak çocukların master eğitimi alıp parasız ama çalışmak zorunda kalanların ise bankalarda köle gibi çalıştırılması durumuna çok sinirleniyorum. Gerizekalılıklarını para ile kapatma durumları. Neyse konumuz bu değil :)

Akademisyen olma hayalim vardı. Hayatımı babamın yanında sanayi köşelerinde geçirmek istemiyordum. Çok stresli bir ortam bir kere. (Kuzenimden biliyorum) o yüzden araştırma görevlisi oldum, o çok sövdüğüm bir özel üniversitede. Master tez aşamasındayım. Zaman yönetimi ile ilgili bir çalışma yürütüyorum. Ocak gibi teslim edip savunmamı yapıp mezun olacağım sanırım :) Bir adet bilimsel makale yayınladım hocamla birlikte. Öhö öhö :)) Seneye doktora aşamasında yurtdışına geçiş yapma düşüncelerim var. Orada çalışacağım. Ağlarsa anam ağlar.

Evet çapkınım. Ama kızları kandırma gibi bir durumum yok. Şartlar belli ,ortam belli, ben belliyim. Kendi ayakları ile geliyorlar kendi ayakları ile gidiyorlar zaten. Kimseye gel evlenelim, sana şunu şunu alacağım da demiyorum. Tarzım değil zaten. Öyle ekstra bir çaba da göstermiyorum kızı tavlayalım falan diye. İnsanın içinde kaşarlık olmasın sevgili arkadaşlar, suratından anlaşılıyor kimin ne havada olduğu. Ama artık bu marifet biliyorsunuz günümüzde :)) Ne kadar çok kişiyle yattıysan o kadarsın. Skor tutuyorlar artık kızlar da bazı erkekler gibi. Kimle ne yaptıysan yaptın anlatmak mı gerek. Günahına şahit mi arıyorsun arkadaşım. Ne kadar iğrenç bir durum değil mi. Analarının evinde de mi öyle gördüler acaba da çetelesini tutuyorlar zerzevatların. Bence portakal!

Gerek yüz hatları gerekse kişilik olarak sevimli biri olduğumu düşünüyorum. Aksini söyleyen olmadı daha bunun bana. Oladabilir tabii. Haksızlığa karşı hiç tahammülüm yok hemen tepkimi koyarım. Doğru bildiğimden şaşmam, eğilmem bükülmem, her zaman dik durumum. Kralı gelse yıkamaz lan huhehe:) Yalakaları sevmem, ilişkimi keserim. Küçük bir menfaati için arkadaşlarını, davasını, savunduğu düşüncelerini satan, üstüne sünger çekenleri dünyanın en aşağılık insanları olarak görüyorum :)

Yumurtayı rafadan severim. Beşiktaş'lıyım. Şimdi gidemiyorum ama lise ve üniversite okurken çok gittim geldim maçlara. Erkek adam renkli takım tutmaz :)) Bir insanın yüzünden ne düşündüğünü anlayabiliyorum, hiç yanılmadım, kim samim kim samimyetsiz, kim sinsi hemen anlaşılıyor. İnsan ilişkilerinden başarılı olduğumdan sanırsam böyle :)

Çocukları severim onlar da beni sever. Kucağımdan inmezler. Çocuk sevmeyenler nasıl insanlardır anlamam. Sevilmez mi lan çocuk. Evet senden bir çocuğum olsun istiyorum :)) O "sen" belli değil ama daha. 3 çocuk istiyorum. Kardeş kardeş büyüsünler. Aile kavramını olması gerektiği kanaatindeyim. Yoksa ne boktan ne yozlaşmış bir toplum oluruz, anlatılamaz sanırım. Küçük ABD oluyoruz dedikleri bu durumdan kaynaklanıyor.

Sinirli bir insan değilim. Pamuk gibiyim aslında. Ama tersim çok pistir. Damarıma basmamak gerek. Kindar değilim ama üstüme gelindikçe kindar olabiliyorum. Sınırları zorlamamak gerek. Yumuşak yüzünü görüp astar isteyenler haya kırıklığına uğruyor genelde o yüzden. Ağlatırım kızım :) Hede hödö :)

Blogları seviyorum. BiDost, kelebenk, ella, pippihaşmet, finduilas, mia, rectoa, ukturk severim. Bir de kendimi seviyorum :)) Fotoğraf çektirmeyi çok seviyorum. Ünlü olmayıpta en çok fotoğrafı olan insan benim galiba bu ülkede. Görüştüğüm herkesle fotoğraf çektiririm kesinlikle, daha önce görüştüysek bile farklı bir ortamsa yine çekilirim :) Her miletten insanla bir erkek bir kız olmak üzere fotoğraf çektirme gibi bir hayalim var. Şu ana kadar 15 oldu sanırım ülke sayısı bu konuda. Ama fazla üstünde durmadım, bakalım kısmet :))

Hiç bir Türk ve yabancı diziye karşı bağımlılığım yok ara ara izlerim. Pek fazla film de izlemem. O konularda kör cahilim aslında. Pek ilgimi çekmiyor evde dvd film izlemek konusu. Sinemaya giderim izlyeceksem, tek başıma gitmem arkadaşlarımla gitmek varken. Evde oturmayı sevmem, muhabbetim güzeldir, ağzım iyi laf yapar. Utangaç değilim. Evde pijamalarla dolaşmayı sevmem, yatarken giyerim. Annem emekli öğretmen. İdealist bir kadın. Koca parası yiyenlere tokat gibi çarpar :) Asalak yaşamaya özenen, zengin koca avcılarını sevmem. Arabaları severim. Arkadaşlarım ve ailem için her şeyi yaparım. Karşılık beklemem.

Horlamam. Yatakta deli de yatmam ama çok dağınık bir odaya sahibim. Bu ağınıklık çorapların falan sağda solda gezdiği dağınıklık değil. Genelde kağıt, fotokopi dağınıklığı, seneler içinde eve giren her kağıt ve kitap hala odamda sanırım. Toplanmıyor da. Annem kendi haline bıraktı. Evlenince taşıncak nasıl ola kitaplar o zaman toplarız dedi geçen gün :) Yakında belediye evi basacak.

Çok uzun sürdü sanırsam. Bitirelim. Daha anlatacak çok şeyim var mesela kötü huylarımdan bashetmedim :)) Saat de 1 olmuş zaten. Televizyon açık Brezilya-Japonya voleybol maçı var. Dikkatimi çeken tek şey. Brezilya'lı oyuncu kızların koca memeli olması huhehe:)) Taşımı zor olsa gerek :))

Xoxo (hep demek istemiştim :D)

10 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Mia Wallace 13 Kasım 2010 13:24  

ukala damat ferit yazısı! :)

Damat Ferit 13 Kasım 2010 13:44  

Mia: huhe:)) ukalalık olsun diye yazmamıştım aslında ama biraz fazla mı övmüşüm acaba ki. Övmedim de aslında olanı yazdım :)) Kötü huylarımı da yazarım dengeliriz durumu o vakit :)

bi dost 13 Kasım 2010 14:10  

sevdiğin blogcuların başına beni yazmışın hohoho :D o değil de kızlara kaşar demişsin ama namus kızlara has bişey değil sanırım. bahsettiğin şeyleri yapan/anlatan kızlar kaşar oluyosa erkekler de aynısı olmalı. lafım meclisten dışarı :P

bi de zengin çocuklarının zeki olduğuna kendini inandırması ne zordur hakkaten. paranla rezil olmak böyle bişey :D

Birileri anlatsın 13 Kasım 2010 14:46  

Uzun zamandır yazmadığım için böyle çenen düşmüş sanırım :))
Eh ne diyelim seni tanımak güzeldi yazayım :))) hi hi...

esra altunkaya 13 Kasım 2010 16:57  

damat feritten,gelin adaylarına duyrulur yazısı gibi bişey olmuşmuşmuş :p

13 Kasım 2010 17:09  

Damat evlenelim mi sdfdsfdgasd :D Şuraya çok güldüm "analarının evinde de mi öyle gördüler acaba da çetelesini tutuyorlar zerzevatların. Bence portakal" :))) Bence patlıcan asdssfd :)

Damat Ferit 13 Kasım 2010 22:59  

bi dost: Senden başkasını mı bekliyordun :)) Şimcik o şöyle oluyor her koyun kendi bacağında asılır sonuçta dediğin gibi oşekilde davranan erkekler de aynı kategoriye giriyor. Yani bir bok yiyip onu sağda solda anlatmak her iki cins için kaşarlık oluyor bence. Anlatmıyorsa sorun yok :)) Bir şey yaptın yanına şahit aramaya gerek yok bana kalırsa, nasıl bir tatmin etme biçimidir bu bilemem :)

Nergiz: Genelde çenem düşüktür aslında ama bu kez daha bir düşmüş sanırsam. Verdiğim rahatsızlık için özür dilerim huhe:)) hihi :)

Esra: Yak yaa öyle bir amacım yoktu vallahi. Ama o şekilde de anlaşılabilir bir yazı haklısın, kendimi anlattım. Kötü huylarımı da anlatacağım o zaman karar verebilir gelin adayları :))

Adsız: Yok evlenmeliyim daha görecek günlerim var teşekkürler :))

bi dost 13 Kasım 2010 23:01  

hayy canım benim! :D

Tamkarışık 13 Kasım 2010 23:31  

Aman Allahım bu nasıl bir ben merkezciliğidir =))
Seni okurken kendime güvenim geliyo yemin ederim. Lan diyorum millet kendini bu kadar seviyosa ben de kendimi sevmeliyim =P

Kötü huylarını ne zaman yazıcaksın merak içindeyim?

Damat Ferit 13 Kasım 2010 23:35  

Bir iki güne yazarım sanırsam Gülşah, hafta içine kalırsa yazmayabilirim ama diğer hafta sonuna kalır :)) Yok yaa nasıl ben merkezci allah allah gidip tedavi olmalıyım, halbusii çok alçakgönüllü bir insanım ben :)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania