Tatil çocuğu Damat Ferit

>> 22 Temmuz 2010 Perşembe

Konnichi wa cicişler :) Temmuz bitmeden yetiştim, geldi tatilden. Tatil tatil nereye kadar di mi ama ya. Sıkıldım da mı geldim. Yok ya ne sıkılacağım para kalmadı ben de geldim huhe:)) Çok gezdim çok bu yaz, kışın acısı çıkar mı ki niye çıksın canım uslu bir insan evladıyım ben, çıkmaz :)) Önce kuzenle baba ile falan italya sonra karadeniz yaşlılarla gezdim yani biraz, sıkıcı mıydı eh işte biraz, kızları kaçırıyorlardı ama idare ettim, hürmetler sunuyorum onlara buradan:)) Sonra da bunlardan koptum genç genç arkadaşlarımla bizim güney sahillerimize gittim. En çokta buradan eğlendim heralde. :D

Özellikle bizim güneyde öğrendim kızlar daha çapkın olmuş arkadaş. Bu ne böyle, aman allahım İstanbul'daki kızların günahını alıyormuşum. Buradan özür diliyorum hepsinden:P İstanbul'dan kız mı alınır diyorla ya alınır yavrum alınır, neler gördü bu yürek huhe:))


Bu tatil dilimden ki 1 aya yakın bir süre dünyadan koptum gibi bir şey. Ne televizyon izledim ne internete girdim. Ne de telefonlara düzgün cevap verdim. Telefona gelen aramaları yaklaşık 10 saatlik bir gecikme ile gördüğümden dolayı sorun oluştu tabi. O yüzden bir kez daha anlıyoruz tatile giderken sevgiliniz olmayacak. Düşünsene cevap vermedin, aman Allahım tatilin zehir olur lan :)

Ayrıca tatilden geldim sizleri özledim. Yalannnn demeyin özledim lan :) Sonra İstanbul beni özlemiş kart atmış. Damatcım buralar sensiz hiç çekilmiyor çok sessiz sensiz geceler diye, günler geçmiyor falan filan bildiğiniz şeyler. Ben de çıktım geldim hemen :) Ayrıca sıcak havalara birebir olacağım. Yakın bir zamanda yağmur getireceğim sizler için hem de sel yapmayanından:D Hizmette sınır yok :)

Tatilde bir de bir çok milletten insan ile konuşma fırsatı buldum. Hangisi güzeldi diye soruyor arkadaşlarım. Açıklıyorum. İtalyanları hiç beğenmedim bana güzeli rast gelmedi demek ki geçelim onları :) Karadeniz'e gittiğimizde bir capon gördüm bizim turda ne yazık ki farklı otobüslerdeydik :( Gördüğüm en güzel capondu galiba yanında çirkin bir capon çouğu vardı konuşamadık, halbuki ingilizce pratik yapacaktım :) Sonracağıma güneyde de Polonyalılara bir kez daha aşık oldum, nasıl bir milletsiniz lan siz. Allahım sana geliyorum :))

Ama ama en güzeli yine bizim kızlarımız. Ay ay :)) Vallahi lan :) Daha kapsamlı, daha konusu olan bir yazıda blogmania'da ya da burada buluşmak üzere bebişler:)) Şimdilik damat kaçar. Behlül yok artık ben vardım sadece ben kaçarım o kadar :)



Handeciğimle kapanışı yapalım, size çok selamları var :))

7 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

26 Temmuz 2010 00:17  

Hoşgeldin Damat gözlerimiz yollarda kalmıştı. Dedim kesin kaçırdılar çocuğu dönmeye niyeti yok =))

Damat Ferit 26 Temmuz 2010 11:52  

Tamkarışık: Teşekkürler, merhaba :))

MeL' jones 28 Temmuz 2010 13:02  

hmmm..
acaba benı emesenınden sılmenın nedenı sevgılın fundmu bebeyım:)
cok banal :)

Damat Ferit 3 Ağustos 2010 12:55  

Mel silmedim yanlışlardasın ama online değilim uzun zamandır o doğru.

iki tane dövmesi olan bi kız 13 Ağustos 2010 03:03  

selam mel,
hayır sevgili diiliz sanırım bunu öğrenmek istemişsin:)hatta aylardır konuşmuyoruz. için rahat etti mi? merakını giderdiysem ne mutlu bana! sevgiler, fund.

Hazel 27 Ekim 2010 18:12  

selam.
"Ne zamandır yoktun" demek isterdim ama yeni buldum blogu.

Tamam, yine de hoşgeldin.

Evet , İstanbullu kızlar candır, günahımızı alma.

neyse, blogunu beğendim
kendine iyi bak.

Damat Ferit 30 Ekim 2010 12:05  

Hazel ya tembellik ediyorum aslında yazarım da buralara da işte:)) ama blogmania'ya yazıyorum arada :) sağol:))

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania