Huzurlu insan Damat Ferit

>> 8 Haziran 2010 Salı

Konnichi wa cicişler :) Nasılsınız. Ben çok iyiyim çok huzurluyum bu yazı yazarken. Hani bir şey de olmadı böyle mutlu edecek ama genel bir şey galiba 24 senelik yaşamın verdiği huzur:)) Sabah kalktım böyle Mustafa Sandal açtım onla birlikte çoştum eller havaya yaptım. Kendimi kaybettim anlayacağın:) Mustiyi severim ben ayrıca:)) Çayı yudumlarken daha bir huzurla yudumladım. Çayın keyfine vardım. Nette gezinirken oraya buraya bakrken her mouse'u tıklayışım bana ayrı bir tat verdi. Off lan demedim hiç. Zaten çok demem ama bu daha farklı. Amin:)

Sonra ne mi yaptım ayakkabısının içi su dolan küfkedisine yardım ettim. Nasıl mı ayy hasta olacağım damat dedi ben de korkma ben varım olmazsın dedim ve başladım okumaya. Önce sol baş parmağını H harfine sağ serçeyi de A ya basılı tut kafayı havaya kaldır dedim ve üfürmeye başladım. Sanırsam şu anda iyi:) Böyle de yüce bir damatım ben yaa :))

Sonra bu hafta odamı topladım. Twitter'dan durumuştum. Tüm Türki cumhuriyetlerde ve kardeş ülkelerde çoşkuyla kutlanmış odamı toplamam. Anneme ddim anne bak odamı topladım böyle saf bir şekilde söyledim. Kadının gözleri doldu lan kaç sene sonra gördü böyle bir olayı zor tabi. Damat odasını toplamış huhe:))

Ayrıcana Sims 3 oynamayz başladım lan. Süper bir oyun. Hafta sonu beni esir aldı desem yeridir :)) Nereden duydum da oynadım:) Bugün hiç oynamadım ama çok zaman alıyor arkadaş. Zaten o kadar çok oynadım ki 2 günde yaşlandı karakter. Elderly oldu lan:)) Ama 3 tane gayri meşru çocuğum oldu. İsmim Damat Ferit. Oyun başlarken özellik seçiyorsun özellikleri tam seçmişim bildiğin damat ferit oldu. Bir gün Tamara ile bir gün başkası ile:)) Kızlar da yolu canım :))) Güzel oyun ama çok oynamamak gerek :))

Bu güzel yazıyı Mustafa Sandal ile kapatıyorum. Canlarım:)) Çok güzel ama lan dinleyin:)) Hobaa :)) (Fotodaki komşu kızı Ecem bizim .Çok tatlı lan:D)

10 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Lazanya 8 Haziran 2010 14:26  

yeni okuyorum yazılarını ama öhööö 24 mü? daha büyük duruyorsun fotoğraflarda :D

bu arada sims'i bir kere oynadım ve öf pöf yaptım ne güzel kaptırıp oynuyorsunuz.

küfkedisi 8 Haziran 2010 15:15  

damoooo allah canını almasın senin :))))

bakmadım ff e de bir daha şimdi gördüm. sorma süper geldi bir de çoraplarım kurusaydı tam olacaktı :)))

Damat Ferit 8 Haziran 2010 18:09  

Lazanya daha büyük mü yok canım yaa yapma gencim ben huhe:)) 24 yaşındayım sadece:)

Küfkedisi: huhe:)) almasın bence de:)) çorapları düşünemedim bak tüh onları da hemen kurutacak yöntemlerim vardı bir dahaki sefere artık:)

Ohannes 8 Haziran 2010 19:34  

durumak ya da duyurmak işte tek mesele bu.

Damat Ferit 9 Haziran 2010 01:52  

Ohannes: hiç bir şey anlamadım saaten mi acaba geç ya:)) Duyurmak gerek evet her ne olursa olsun ama nasıl yapacağını da bilmek gerek :)

Lazanya 9 Haziran 2010 02:03  

bana da "montla sıç" diye yorum yapan ohannes'i kim anlayacak merak ettim :) sevgili ile alakalı bir bloga onu yazan, bu yazıya da bunu yazar hfoıehfer :)

Damat Ferit 9 Haziran 2010 02:10  

Lazanaya merhaba :))

Ohannes 9 Haziran 2010 09:54  

@lazanya umut sarıkaya bilir misin ?

Lazanya 9 Haziran 2010 12:24  

ohannes görmeden geçiyorum artık :)

Damat Ferit merhaba haha :D

Ohannes 9 Haziran 2010 12:56  

@lazanya efsane montla sıç karikatürü vardır.
http://www.itusozluk.com/img.php/3b23c7b774646067b0613c2bac20f71631631/montla+s%FD%E7

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania