Kariyer kariyer dedim fos çıktı lan..

>> 28 Mayıs 2009 Perşembe

Arkadaş 3 gündür ders çalışıyorum sınav var Cuma günü diye. Dışarı çıkmıyorum doğru dürüst tam 5 kitaptan sorumluyum. Konumuz Kariyer yönetimi,planlaması vır vır alayı kariyerin. Hee bugün mail gelmiş asistandan bak mail şöyle "

Xx hocamız Cuma günü yapmayı planladığı sınavı yapmayacağını değerlendirmeyi verdiğiniz makale ödevlerinden yapacağını iletmemi istedi".



Ohaa oha ben o kadar boşuna mı çalıştım lan. Nerde benim gençliğim discolarda Polonyalı erasmuscularla dans etmek varken kaç gündür kariyer bilmem ne diye çalışıyorum. Sınav için mi çalışıyorun sen öğren birşeyler demeyin bana. Sınav olmasa hayatta çalışmam ben. Deli mi şey etti beni lan:))) Bu sınavlar olmasa yani benden bir bok olmaz. Allahtan bu Öss, Kpds Ales, Üds gibi sınavlar var. Sınav olunca çalışırım iradem sağlam. Ama yoksa benden iti yok huehhe:))

Ayrıca bu arada ODTÜ Öyp yani Öğretim üyesi yetiştirme programına başvuruyorum. Bakalım kabul edecekler mi. İki tane referans mektubu aldım Dekan ve enstütü müdüründen. Alacağın en üst kademeler lan.. İnaşşalh iyi şeyler yazdılar ahha:))

Ama emin değilim çağırsalar bile gitmeyebilirim. Öyp ünilerini beğenmedim. Ardahan falan var. Ne yapcacan orda. Blogta yazılmaz orda. Sizi düşünüyorum hep ben:)) Çok asabiyet dolu bir yazı oldu. Aslında ben hiç böyle değilim çok şeker topağı bi bir çocuğum:))

Hadi çav :))

8 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

perikizi 28 Mayıs 2009 20:45  

giden günlerin olsun:p uyuzluk yapıp ekliyorum hem fena mı oldu kendi aadına şimdiden kariyer yaptın ?

Damat Ferit 29 Mayıs 2009 15:32  

peri bırak ya:)) hayatmdan çalıyor bu ahlaksızlar:)) yemişim böle kariyeri:))

perikizi 29 Mayıs 2009 17:31  

ah bide arada mailine baksan negzel olacak(=

Damat Ferit 29 Mayıs 2009 17:33  

bakıyorum hemen uhue:))

MeLankoLia 31 Mayıs 2009 21:37  

Mail güzelmiş Xx hocasının gönderdiği :D

Damat Ferit 1 Haziran 2009 17:28  

Ne demezsin bal gibi bal:)))

3 Haziran 2009 18:11  

damat alesten kac aldın merakla bekliyorum :))

Merve(mj*) 19 Haziran 2009 19:23  

umarım referans mektubuna iyi şeyler yazarlar=)

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania