Hayatı çok marjinal yaşarım hiç sorma

>> 6 Mayıs 2009 Çarşamba

Düşündüm de ben de çok malzeme yok arkadaş. Ne öyle fırtınalı bir aşk yaşantım var birgün onla birgün bunlayım kendi halimde işte kız arkadaşlarımız oluyor öyle casanova falan değilim ballandıra ballandıra anlatayım ne de çok zenginim şöyle markalar giyerim şöyle yerlere giderim arabam var Audi bilmem kaç, bir tane külüstür var ayağımızı yerden kesiyor işte nesini anlatayım onun ben:))

Eee ne yapacak bu bünye o da popüler bir blogcu olmak ister herkes okusun ister.Herkes peşimden koşsun bir yazı yazdım mı yorum kutucuğunu önünde kuyruklar oluşsun Damat Damat erkeğim ne güzel yazmışın demesini ister. Bu kadar talebe karşı da yazılan yorumlara cevap vermez cool takılır bir şekilde. Ne güzel lan zuhaha::)))

Böyle olmazsa kim okuyacak senin gibi adamı orda lüks yaşantılar geceler alemler, karılar kızlar,oğlanlar falanlar filanlar dururken:)) Hep onlar okunacak değil ya ben değişiğim beni okuyun huhe:)))


Ben de ne var önümdeki 1 haftalık programım açıklıyorum.:)) Bugün sabah kalktım ev arkadaşım lisans talebesi olduğundan erkenden uçmuş okula çalışkan çocuk:)) Biz yüksekler yatıyoruz tabi yükseğiz ya:)))Sonra kahvaltı yaptım Cuma günü ödevimi teslim etmem gerek en az 30 sayfa civarı olması lazım onun 26.sayfasını yazdım gerisi yarına bıraktım:))) Kız arkadaşım aradı Damat ne yapıyorun Gökkuşağına (kampüste derme çatma biryer:)) gelsene burdayız biz dedi. Ben de yok işim var dedim gitmedim bozulmuş mudur acaba? :))

Sabahtan beri evdeyim yani. Havada kötü. Az sonra bir duş alacağım kendimden tiksinmeden haha:))) Önümüzdeki günlerde buna benzer geçecek arada bir çiğköfte partimiz var yine haftasonları Hotel var burda onun boktan canlı müziğine discosuna falan giderim. Sonra bir AVM var orda alışveriş yemek, araba le gezinti meram da eee bitti işte.Bir de sınavlara çalışırım bloga saçmalarım o kadar.:)))

Hiç ilgi çekici değil :))) Ama siz yine de okuyun beni hehe:)) Çok güzel makara yaparım türkü söylerim isterseniz break dans bile yaparım..:))

Benim gibi olanları bekliyorum saklanmayın:))

6 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

Şirvan 6 Mayıs 2009 20:15  

Konya'da hayat güzeldir. Takıl kafana göre. Üstüne Selçuk'ta asosyal olmak da epey zor zanaattir. Hadi isteğini de yerine getirip öyle gideyim: Damat damat erke...(bu prensibime aykırı. sansürledim:)) ne güzel yazmışsın:))

Damat Ferit 6 Mayıs 2009 20:23  

Teşekkürler yazdım evet:))) Konya güzel öğrenciler güzel de bir de biraz daha fazla mekan bir de deniz olsa çok süper olacak:)))

Travis 7 Mayıs 2009 10:03  

saygım mevlanadan ötürüdür ama hiç de güzel bi yer deildir.. kabullenin bu gerçeği:)

Damat Ferit 7 Mayıs 2009 11:22  

Travis evet daha çok mekan bir de deniz olsa güzel olacak :)))) Mevlana da var üstüne hem: huh:))

perikizi 7 Mayıs 2009 12:12  

amaaan aman nadaarda anlamlı cümleler yazmışsın lan.O isteklerinin gerçeklemesini izin vermem :D şinciik türkü mü söylüyon amuda kalkıyon başla bakayım.Yeteneksizzz herifff:D

Çok samimi olmuş,yorum kutucukların kuyruğundan selamlar=)

Damat Ferit 7 Mayıs 2009 12:18  

Yeahh:))) Çok anlamlı yazarım öyle böyle değil:)) çok güzel de türkü çığrırımmm dayanamazsın bayılırsın:))

Selamlar welcome:D

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania