Duck face damat ferit

>> 28 Nisan 2010 Çarşamba

Bugün toplaştırdım 5-6 arkadaşımı sabah. Daha önceden planlamıştık. Erkenden kalktık annemle çıktık yola. O hazırladı sağolsun:P Bizim ufak bir yer var orada yaptık devasa kapalı balkonunda. Brunch mı diyorlar ona hı işte ondan yaptık bence kahvaltı:) Böyle ne sabah ne öğlen. Çocukluktan beri etrafımda olan arkadaşlarımla. 4 kız 2 erkek ben hariç. 11 de yemeye başladık:)) Sonrada benim 30 gb yi bulan damat ferit fotoğraf koleksiyonuna baktım bir duck face eksikliği var 5-6 tane de duck face fotoğraf çektirdim. Buna duck face deniyordu galiba yanlışlık yok inşallah:) Nasıl güzel olmuş mu.? Sağol o senin güzelliğin:) Birini sansürlendim izin çıkmadı kendisinden manitası kızarmış öyle dedi. İyi dedim ben de iğrenç bir şekilde sansürledim onu:) Diğerinden ise izin almayı unuttum huhehe:))

Gözlükleri de çıkardım kırdım çünkü. Hani odam dağınık diyordum ya yatağın üstüne atmışım çıkartıp gece hop yatağa atlayınca uyumak için o kadar hayvan bir insanım uyumak için atlıyorum işte neyse kırıldı gözlük çatadadan:) Ne üzüldüm ne üzüldüm anlatamam yani, yakışmıyordu zaten, bazen bulanık görüyorum ama olsun huhe:)

Ne mi yedik. Peynir vardı. Sonra çay, yumurtalı sucuk (sucuklu yumurta değil, bunun sucuğu bol yumurtaya göre huhe:D) domates vardı salatalık falan, maydanoz yiyen dengesiz arkadaşlarımda var kahvaltı da, bir de börek getiren bir kızımız vardı annem de kurabiye mi börek mi daha karar veremediğim bir şey yapmıştı hopourda hopurda yedik:)

Depresyondayım unutuldum şarkısını söylememe gerek kalmadı radyoyu değiştirdim bu gece barda gönlüm hovarda şarkısını dinliyorum şimdi de. Bakalım yarın ne olacak. Burası karanlıık ve puslu bir blog her şey olabilir. Sarışınları çok sevmem ayrıca aklıma geldi birden :))

Haa unutmadan daha çok yazacağım artık buraya günlük tutcam lan, çok heyecanlı bir yaşamım var benim anlatamam o derece huhe:))) Şu headerı da değiştireceğim kendimi görmekten sıkıldım öneri varsa alabilirim:) Yarın görüşüz o zaman, beni izleyin anacım :)

14 Gencim Güzelim Seni Üzerim:

RaMa 28 Nisan 2010 14:13  

Bu duck face yeni birşey mi yoksa ben çağın gerisinde mi kaldım (:

Damat Ferit 28 Nisan 2010 14:31  

Rama hani kızlar yapıyor ya hep böyle pozla hiç mi görmedin çok şanslısın:))) güzel değil çünkü özentilik benimki de işte:)) aslında protesto benim ki:D

RaMa 28 Nisan 2010 19:24  

Yok ya o tarz kızlarla takılmıyorum ben o yüzden pek denk gelmiyorlar (:
Kesinlikle şanslıyım resmen görüntü kirliliği (: (sözüm meclisten dışarı ha ha )

Gülşah (Tamkarışık) 5 Mayıs 2010 23:41  

Ne güzel nan böyle uzun süreli arkadaşlıklar. Kıskandım mı ne =) Ayrıca öyle fotolara öyle dendiğini de yeni duydum sayende. Benim hiç öyle fotom yok yaf sevmiyom herhalde ondandır =P

Damat Ferit 9 Mayıs 2010 23:56  

Kıskanma lütfen reca ediyorum:))) bu fotoğraf biçimi lanetli Gülşah deneme bile bence ben kendimi kurban ettim siz göresiniz diye:))

cilekperisi 19 Mayıs 2010 10:49  

burcucum çok güzel çıkmışsın :)

Damat Ferit 19 Mayıs 2010 17:55  

çilekperisi huhe :))))))

ela gözlü virüs 19 Mayıs 2010 23:20  

seni gidi huhe:)

içimdeki şeytan 20 Mayıs 2010 16:47  

o nasıl poz denilesi insan.

Damat Ferit 22 Mayıs 2010 14:40  

ele gözlü virüs huhe o zaman:))

peri kızı sensin dimi içimdeki şeytan, sper poz di mi :))

içimdeki şeytan 23 Mayıs 2010 11:21  

şişşşşşşşş sus! Nerden bildin be :)

Damat Ferit 24 Mayıs 2010 15:34  

huhe ben bilirim :)) ajanlarım var blogger'da:)) merhaba bebek o zaman:P

içimdeki şeytan 3 Haziran 2010 15:47  

Sana da bebek merhaba. Geç kalıyorum sanki buara heryere.

Damat Ferit 3 Haziran 2010 21:46  

Humm sanki :)))

Yorum Gönder

Damat Ferit Twitter

Son Yorumlar

Ukturk tarafından Damat Ferit için çok deli tema. BlogMania